19 Жовтня

Скільки потрібно для щастя українцям - результати дослідження від компанії AmoCredit

    Команда AmoCredit провела опитування в рамках акції «Необхідний мінімум», і з'ясувала, на що українці витрачають свій прожитковий мінімум. За результатами розіграшу акції, був обраний один переможець методом випадкового вибору на сайті random.com, який отримав винагороду в розмірі 3200 грн.

    AmoCredit отримала велику кількість матеріалу на тему: пріоритети українців у плануванні їх місячного бюджету, опитавши понад 10 000 респондентів. Предметом дослідження є: актуальна інформація про найнеобхідніші потреби в ієрархії витрат середньостатистичного мешканця нашої країни. Проаналізувавши отримані дані, фінансова компанія отримала можливість згенерувати чіткі дані про потреби сучасного українця. Статистика результатів дослідження виглядає так:

Опитано:

  • Жінки до 40 років - 60,2%
  • Чоловіки до 40 років - 39,8%
  • Кількість опитаних - 10746 осіб

Демографія:

  • Населений пункт до 10 тис. - 2%
  • Місто до 250 тис. - 31%
  • Місто мільйонник  - 67%

Фактичні доходи:

  • 18% - опитаних з різних причин безробітні
  • 26% - отримують заробітну плату до 3200 грн.
  • 43% - отримують заробітну плату не більше 5000 грн.
  • 13% - отримують заробітну плату 5000 грн. і більше

    У нестабільній фінансовій ситуації знаходиться понад 56% опитаних. Респондентам було поставлено питання про те, на що їм вистачає мінімальної заробітної плати. Отримані відповіді були відвертими, і часом, дуже емоційними.

Основні статті витрат сучасного українця:

  • Купівля продуктів харчування - 35,8%
  • Товари для дітей - 14,3%
  • Сезонний одяг - 11,4%
  • Розваги, туризм - 7,2%
  • Оренда квартири та / або комунальні послуги - 5,6%
  • Ремонт / придбання телефону - 3,6%
  • Допомога батькам - 3,4%
  • Благодійність - 2,3%
  • Навчання і розвиток - 2,3%
  • Здоров'я - 1,9%
  • інше - 12,2%

    Підбиваючи підсумки даного дослідження, ми можемо зробити висновки про те, без чого середньостатистичні українці не уявляють свого життя. Якщо говорити про продукти харчування, велика частина опитаних вказали: хліб, крупи, кисломолочні продукти, яйця, масло і м'ясо. Також, великим попитом користуються товари для дітей, а саме: підгузники, дитяче харчування, серветки та іграшки. Значна частина респондентів, ділячись своїми відвертими відповідями, розповіла про необхідність у теплому зимовому одязі для дітей, грошей на який часто не вистачає та доводиться позичати.

    Що стосується питання туризму, подорож і відпочинок в опитаних, -  проходить тільки на території України. А підприємці воліли б витратити цю суму на створення і розвиток бізнесу в інтернеті. Також, популярними були відповіді: «Виграш перерахую на допомогу близьким, на благодійність і медикаменти». Частина опитаних респондентів розпорядяться виграшем на оплату чинних  кредитів. Тема розваг, покупки подарунків і техніки, - теж не обійшла стороною потреби українців.

    Такий моніторинг виявився дуже корисним при запуску нашої компанії.

    Автор даного дослідження, - компанія AmoCredit, - новий сервіс онлайн кредитування. Як коментує перспективи розвитку компанії, один з її засновників - Юрій Кантор Драбкин: «Впровадження своїх ресурсів у фінансову сферу, - є дуже рентабельним і доцільним рішенням. Адже, оцінюючи український ринок сьогодні, сфера фінансів - це одне, з найбільш перспективних та успішних напрямків ».

Форма зворотнього зв'язку