27 листопада

Чому фінансові компанії не повідомляють причину відмови у кредиті

З ким не буває? - Відмовити у кредиті можуть кожному

    Думаю, якщо не кожен, то напевно, кожен другий, у більшій чи меншій мірі, відчував на собі почуття розчарування у зв'язку з відмовою в такому потрібному для вас кредиті.

    Ситуація неприємна не лише тим, що ваш запит про фінансову допомогу було відхилено, але і фактом невизначеності: ви не знаєте причину, з якої позика була відхилена. Відповідно, в подальших діях ваші руки «зв'язані», адже ви не можете створити чіткий план подальших дій, в той час, коли присутнє незнання основної проблеми.

    Але сьогодні, існує мінімум обставин, в яких не можна розібратися, тому далі ми з'ясуємо: чим регламентовано така поведінка позикодавців та які варіанти є у позичальника, у разі відмови.

«Ми не зобов'язані!» - чим виправдана така позиція відмови по кредиту

    У будь-якій ситуації, де не реалізовані інтереси, хоча б, однієї зі сторін - можна зрозуміти кожну, якщо детально розібратися у причинах, якими вони регулюються у своїх діях. Тому, давайте визначимося, чим керуються фінансові компанії, відмовляючи нам в кредиті.

    По-перше, законодавство. Так, дійсно, згідно з ним, установи, які займаються кредитними видачами, мають повне право не звітувати перед клієнтом щодо причин відмови. Попросту кажучи, коли компанія бачить, що перед ними вже не потенційний клієнт, то є цілком собі виправдане бажання не витрачати час на пояснення. Хіба що, якщо причини очевидні, наприклад: велика кількість непогашених позик, або відсутність стабільного доходу - тоді працівник фінансової компанії, найімовірніше, повідомить вас про них.

    По-друге, конфіденційність. Річ у тому, що кожна компанія, яка надає послуги з кредитування, має свою власну систему оцінки клієнта, так званий «скоринг». Вона дає певний бал по кожному позичальнику, який визначає його платоспроможність, оцінюючи багато різних показників, в тому числі, і кредитну історію. Кожна фінкомпанія має свої власні розробки в цьому аспекті, тому вона класифікується як конфіденційна. Саме тому, позикодавці не вказують причину відмови, щоб запобігти злому їх системи шахраями, попередньо не давши їм розуміння принципів роботи свого скорингу.

Що робити, якщо отримано відмову по кредиту

    Зрозуміли (та пробачили) всі фінансові компанії, що відмовили нам раніше у кредиті, а тепер переходимо на бік «простих смертних». Що робити кредитним споживачам, у разі несхвалення їх запиту на позику, якщо її, все-таки, отримати необхідно? Як і в історії про дві новини: хорошу і погану, так і у нашому випадку є два шляхи: простий і складніший, з точки зору витрат різних ресурсів. Почнемо з другого варіанту: звернутися в бюро кредитних історій, запросити свої дані, і в першу чергу, перевірити їх на актуальність. Бюро кредитних історій - це величезний ресурс, що містить масштабний масив даних. З цієї причини, історія ваших позик не застрахована від помилок, так що буде краще для вас, якщо ви власноруч перевірите цю інформацію.

    Ну і інший варіант, просто зверніться за кредитом в іншу компанію, і не більше того. Звучить надто просто, але в цьому дійсно є суть. Вище, ми обговорювали індивідуальну систему скорингу у кожної фінансової компанії, тому якщо вам відмовили в одній установі, не факт, що відповідь по кредитному запиту буде негативна в інший.

    Багато чого, звичайно, залежить від необхідної суми позики, але якщо мова йде про невеликий кредит, дуже компромісним і альтернативним варіантом є компанії, що займаються онлайн кредитуванням. На прикладі AmoCredit ви можете бачити: якими гнучкими та лояльними бувають умови позики, які вельми позитивно впливають і на відповідь по кредитному запиту.

Форма зворотнього зв'язку