19 березня

Як заощадити час за допомогою QR-коду

З чим товаришує сучасність?

    Сучасність, яка характеризується динамічними темпами технологічного розвитку, - ставить у рамки кожного фахівця в галузі промоції. За допомогою цього, створюються кращі продукти, які б мотивували розвиток вищезгаданого прогресу. Одним з таких прикладів є технологія QR-коду.

    Сьогодні, цю технологія активно використовують в якості одного з найбільш ефективних маркетингових інструментів. Природно, що асортимент технологічних рішень продаючого інструментарію вражає своєю кількістю. Але, як не крути, перевага віддається на користь останніх тенденцій.

    Розуміючи всі переваги QR-коду, - учасники сфери просування вмить озброїлися таким методом залучення клієнтів. У свою чергу, сучасні споживачі, з розпростертими обіймами прийняли цю можливість, яка стимулює розвиток в сфері технологічних інновацій.

Переваги безконтактного сканування QR-коду

    Основним плюсом такого каналу комунікації є: економія часу для клієнта, а для виробника реклами - бюджету. Це обумовлена тим, що при розміщенні коду відбувається значне зменшення рекламної площі, а також, економія на дизайні, оскільки можна згенерувати код за допомогою безкоштовних додатків.

    А що стосується часового ресурсу, то сканування коду за допомогою смартфона або іншого гаджета відбувається протягом декількох секунд. До того ж, у клієнта немає необхідності шукати потрібну йому інформацію серед загальної кількості, адже після зчитування електронного коду, його відразу «перекидає» на запитуваний матеріал (статтю, акційну пропозицію, розділ контактів і т.п.).

    Також, вдосконалення даної технології дозволяє користувачам в максимально короткі терміни здійснювати оплату й отримувати корисну інформацію з функцією автозбереження на їх пристроях. Тобто, клієнтам тепер не обов'язково зберігати контакти, додавати адреси у карти, або залишати потрібні посилання в закладках - при зчитуванні QR-коду, - ці завдання можна виконати в автоматичному режимі.

    Важливо! При використанні даного смарт-елементу, варто правильно підійти до визначення цільової аудиторії, а конкретніше, до таких критеріїв як: вік і тип темпераменту. Адже, наприклад, меланхоліки або споживачі у віці 40+, - дуже неохоче поставляться до такої альтернативи.

    Задовольняйтеся усіма перевагами сучасних технологій: використовуйте, вивчайте, тестуйте! Таким чином, ви зможете власноруч впливати на технологічний прогрес, беручи участь у кругообігу функціонування на всіх його стадіях.

    Можливо, Вам буде корисна стаття «Усі "За "і" Проти ": Mastercard або Visa».

Форма зворотнього зв'язку