Поширені запитання

Загальні питання
  • Як мені змінити свій mail або номер телефону на сайті?

    Якщо Ви є користувачем нашого сервісу, тоді у Вас є можливість в будь-який час змінювати свою контактну інформацію. Це можна зробити в розділі «Особистий кабінет» - на сайті компанії AmoCredit. Але варто враховувати наступне: при погашенні кредиту через термінал варто використовувати первинні дані, тобто ті, які були вказані в процесі оформлення кредиту. А при використанні особистого кабінету, буде необхідно вводити вже нові дані, в разі їх зміни. 

  • Чи можу я відмовитися від отриманого кредиту?

    У Вас є можливість відмовитися від кредиту до моменту укладення угоди по Договору. Якщо Ви підтвердили угоду, то в такому випадку умови Договору автоматично вступають в силу і гроші будуть перераховані на Вашу карту. Наша система онлайн кредитування має на увазі можливість миттєвого погашення кредиту одним із зручних для Вас способів: банківська каса, оплата картою за допомогою особистого кабінету, термінал або додаток «Приват24». 

  • Навіщо мені надавати своє фото з паспортом в руках?

    Необхідність такого кроку при реєстрації виникає в окремих випадках, коли скорингова система визначає нюанси в кредитній історії клієнта. Тому в окремих випадках, компанія AmoCredit може зробити запит в такій формі. Також, така процедура служить в якості захисту Вашої конфіденційної інформації від шахраїв. 

  • Які дані банківської картки мені слід вказати?

    Процес верифікації має на увазі використання активної карти, зареєстрованої на Вас. Для успішної перевірки, на рахунку карти повинна бути мінімальна сума розміром до однієї гривні. 

  • Скільки заявок на отримання кредиту я можу подати?

    На даний момент, ми не маємо обмежень у загальній кількості можливих заявок. Однак Ви не зможете подати нову заявку, не отримавши відповіді на попередню. При повторній подачі заявки, рекомендуємо внести зміни в надану Вами інформацію. Але звертаємо Вашу увагу на те, що максимальна кількість спроб подачі заявки на добу - три. 

  • Як я можу дізнатися статус своєї заявки?

    Статус оформленої Вами заявки можна моніторити декількома способами:

     

       • За допомогою СМС-повідомлень;
       • Перевіривши інформацію в особистому кабінеті на сайті AmoCredit;
       • За допомогою email, на який буде надіслано повідомлення з відповіддю по заявці.


    З урахуванням того, що наша система кредитування працює в автоматичному режимі - це значно мінімізує часові витрати на отримання відповіді щодо Вашої заявки. Як правило, відповідь приходить протягом 15 хвилин. 

     

  • Кредит погашений. Коли можна звернутися за новим?

    Подати заявку на оформлення нового кредиту Ви зможете в будь-який час, відразу після погашення останньої позики. Провести оплату кредиту Ви зможете за допомогою: особистого кабінету, сервісу «Приват24», одного з платіжних терміналів наших партнерів або каси будь-якого банку. Після того, як Ви оплатите кредит, і даний статус буде видно в особистому кабінеті - у Вас з'явиться можливість подати заявку на оформлення наступного кредиту. 

  • Як можна підвищити свої шанси на отримання кредиту?

    В першу чергу, радимо перевірити коректність і повноту зазначених Вами даних при оформленні кредиту. Також, рекомендуємо переконатися в активності Вашої картки, і перевірити стан балансу на ній. В якості ще одного варіанту, можете звернутися в БКІ та запросити дані стосовно Вашої кредитної історії, можливо система ще не встигла пройти оновлення. У разі декількох відмов поспіль, доцільно дочекатися оновлення системи. 

  • Чи можу я взяти більше одного кредиту одночасно?

    На жаль, до моменту погашення поточного кредиту у Вас немає можливості взяти новий. Ми не рекомендуємо Вам користуватися послугами інших фінансових організацій, оскільки це може негативно вплинути на Вашу фінансову ситуацію в майбутньому. Якщо у Вас виникнуть проблеми з термінами погашення поточного кредиту, Ви завжди можете скористатися послугою пролонгації, оформивши її у Вашому особистому кабінеті. 

  • Як швидко гроші зараховуються мені на карту?

    Швидкість нарахування грошей буде залежати від режиму роботи використовуваного Вами банку. 

  • Як швидко система приймає рішення щодо видачі кредиту?

    Система онлайн кредитування компанії AmoCredit приймає рішення по видачі кредитів - миттєво. Вся процедура здійснюється протягом 15 хвилин! 

  • Як зареєструвати email?

    Реєстрація email одна з обов'язкових складових при оформленні заявки на отримання кредиту. Надалі, на Вашу пошту будуть приходити сповіщення.


    При реєстрації на нашому сайті вкажіть свій email, і він автоматично буде підключений до вашого облікового запису в особистому кабінеті.

  • Не приходить SMS з кодом?

    Якщо Вам не надходить СМС-повідомлення, рекомендуємо скористатися наступними порадами:


       • Перевірте чи є на Вашому пристрої вільна пам'ять для отримання СМС;
       • Перезавантажте Ваш пристрій і запросіть повторну відправку СМС-повідомлення.


    У разі, якщо ситуація залишилася незмінною, зв'яжіться з нашими менеджерами, і вони допоможуть Вам у вирішенні даного питання. 

  • Чому відхилили мою транзакцію?

    Якщо Ви отримали позитивну відповідь в оформленні позики, але на Ваш рахунок не приходять кошти, найімовірніше, ці проблеми пов'язані з обслуговуванням Вашого банку або з особливостями використовуваної Вами карти (ліміти інтернет-операцій, карти з особливим статусом і тд.). 

  • Не приходять повідомлення на Ваш email?

    В такому випадку, рекомендуємо Вам перевірити правильність зазначеної Вами електронної адреси при реєстрації на сайті AmoCredit. Також, перевірте папку «Спам». Існує велика ймовірність, що лист з нашим повідомленням або іншою інформацією автоматично перемістився туди. 

  • Що таке верифікація карти?

    Верифікація - це процес перевірки, який підтверджує реєстрацію використовуваної карти на Ваше ім'я. Для цього, на рахунку картки проводиться тимчасове замороження суми розміром до однієї гривні. Для успішного проходження верифікації, Вам буде необхідно вказати точний розмір вищезазначеної суми. 

  • Після погашення позики Ви виявили, що з Вашого рахунку було списано більше грошей, ніж Ви очікували.

    Рекомендуємо Вам ознайомитись з розрахунковою випискою, або уточнити у Вашого банку комісійні тарифи, оскільки компанія AmoCredit не вимагає оплати за переказ коштів. 

  • Отримана Вами сума позики виявилася меншою ніж та, що була підтверджена системою.

    У разі виникнення такої ситуації, рекомендуємо Вам зв'язатися з представником використовуваного банку і уточнити суму комісії. Можливо причина в знятті певного відсотка за переказ коштів. Також, цю інформацію Ви можете дізнатися самі, подивившись витратну виписку.

Форма зворотнього зв'язку